top of page

טאיוואן


קחו ביחד את סין ויפן, תוסיפו כחול של ים ותקבלו אי מיוחד עם טבע פראי, מודרניות וקידמה לצד מסורת והיסטוריה, והכל נגיש ונוח ובטוח. האי קטן יחסית והתנועה בו קלה, יחד עם זאת, לא פשוט כל כך להבין לאן כדאי לנסוע ואיך להגיע לשם, מה שטיפה מקשה על התכנון אבל מעצים את ההנאה ותחושת האותנטיות.


פברואר 2018



כסף - אפשר לשלם באשראי, להחליף לכסף מקומי בקלות או הכי פשוט להוציא מהכספומט.


לינה - יש מבחר גדול של מלונות במחירים נוחים. טאיפיי גדולה ויש בה מספר מוקדים תיירותיים, שווה להשקיע קצת מחשבה בבחירת אזור הלינה. יחד עם זאת התנועה בה קלה מאוד עם הרכבת התחתית MRT וגם מוניות לא מאוד יקרות.


אוכל - האוכל אסטטי, טעים מאוד ומגוון. יש שוקי אוכל מעולים ביום ובלילה, רשתות מזון מהירות של אוכל מקומי ומערבי ובכלל אינספור אפשרויות כולל שיפודים מסוגים שונים ואפילו אוכל טורקי אם תרצו הפסקה קלה מטעמי המזרח.


בטיחות וביטחון - תחושה טובה מאוד.

תקשורת - הדרך הכי פשוטה היא לקנות סים מקומי.


תחבורה - ניתן לשכור רכב או להתנייד בתחבורה ציבורית הכוללת רכבות מסוגים שונים ואוטובוסים שהיא מאוד יעילה ונוחה וזה מה שאנחנו עשינו.



קניות - בטאיפיי יש מרכז קניות ענק עם כל השמות המוכרים, וכן ניתן למצוא בערים הגדולות חנויות עם כל המותגים והחיקויים בדומה לסין להונג קונג.


עונות ומזג אוויר - אפשר לטייל כל השנה. לעיתים גשום אבל לא מאוד קר.


משך הטיול ומסלול - אנחנו היינו כ- עשרה ימים בטאיוואן, ולכן בחרנו מספר אתרים בהתאם. אפשר לטייל באי המגוון הזה גם חודש ועדיין לראות בכל פעם דברים חדשים.

לנו בשתי ערים: טאיפיי והואלין ומהן יצאנו לטיולי יום לשמורות טבע מדהימות ומקומות מפתיעים וצבעוניים.

טיולי יום מטאיפיי שעשינו: בייטואו (Beitou) עמק המעיינות החמים, ג'יופן (Jiufen) עיירת כורים יפנית ולא רחוק משם העיירה פינגשי הנפרשת לאורך מסילת הרכבת, בה מתקיים בכל שנה בחודשים פברואר ומרץ פסטיבל הפרחת פנסי משאלות לשמיים, מאוקונג (Maokong) אזור גידול התה בו חווינו את טכס הכנת התה ופארק Yehliu park עם סלעים בתצורה ייחודית שנוצרו מבלייה של רוח ומלח.

טיולים בסביבת הואלין: שמורת טארוקו (Taroko) קניון מדהים שיש בו מנזרים, מעיינות ומפלים, טיול אופניים למבשלת ויסקי לאורך הים (במלון ניתן לקחת אופניים ללא עלות, וישנם הרבה מסלולים אפשריים מיוחדים לאופניים בסביבה)




טאיוואן מלאת קסם ושכבות, נותנת תחושה נעימה והרגשה שהיית רוצה להישאר בה לתקופה, לגלות ולחוות אותה בצורה יותר מעמיקה. יש בה שילוב של תחושת ביטחון יחד עם גיוון מפתיע ואנשים עם פתיחות להכיר בתוספות של אהבה והערצה לישראל שרק מעצימה את החוויה.







מוזמנים להציץ בגלריה שלנו







פוסטים אחרונים

הצג הכול

הישארו מעודכנים

תודה רבה!

פוסטים אחרונים

אין עדיין תגים.
bottom of page