top of page

סופיה

למרות העבר הסובייטי, ומצב כלכלי לא מזהיר, סופיה בירת בולגריה, משדרת צבע ואופטימיות. מדרחוב מעוצב ושוקק חיים, ממנו יוצאים רחובות רבים, רחובות עם אופי ויופי. אפשר פשוט ללכת ולהיאבד בהם, אין צורך למהר לשום מקום, ליהנות ממלון טוב וארוחה טובה, אנשים חמים ונעימים והכל במחירים שפויים. סופיה מוקפת בטבע מזמין, הכולל את הר ויטושה שנמצא ממש בפאתי העיר ועוד יעדים נוספים במרחק נסיעה קצר, בנוסף, סופיה ידועה בבתי הקזינו שלה, כך שגם אם אתם לא מהתחום, תוכלו להנות מערב של הימורים "על אמת".

לסופיה יש יופי קלאסי של אירופה לצד פשטות וחמימות שנובעת מאנשיה ומאורח החיים שמזכיר את שנות השמונים. משהו נגיש, לא מנוכר ויחד עם זאת נוח וגמיש. סופיה היא יעד קלאסי לגיחת סוף שבוע עם חברה, משפחה או חברים. קרובה, זולה ומשאירה טעם טוב.



אוקטובר 2019

כסף - המטבע המקומי נקרא לבה (BGN) ששוויו בערך 2 ש"ח. אפשר לרוב לשלם בכרטיס אשראי, מזומן אפשר להחליף בדוכני חלפנים או למשוך מכספומט.


לינה - אפשר להזמין באתרים המקובלים, ניתן לקבל בעלות נמוכה יחסית מלונות טובים מאוד. יש מבחר מצוין במחירים אטרקטיביים. כדאי לבחור במיקום מרכזי. פשוט כייף לרדת לרחוב מהמלון להסתובב, לשתות קפה, לאכול משהו ולחזור מתי שבא או שהידיים כבר מלאות בשקיות מהקניות...


אוכל - האוכל מגוון מאוד, זמין, טעים וזול. יש סוג של מסעדות רשת טובות מאוד. (פרוט במומלציי סופיה), הרבה פאבים, בתי קפה ובכלל היצע רחב של אוכל ושתיה.


בטיחות וביטחון - ברמה הפיזית התחושה היא של ביטחון, יחד עם זאת, יש לשים לב ולא ללכת לאזורים ומקומות שלא מכירים. לגבי הכסף, לשים לב. נהגי מונית למשל חלקם משתמשים במונה שמגיע למחירים כפולים ואפילו משולשים. זה עדיין זול אבל אין סיבה לשלם להם מחירים כאלו.


תקשורת - הדרך הכי פשוטה אם לא עושים חבילה מהארץ היא לקנות סים מקומי למשך הזמן שאתם מתכננים להיות.


תחבורה - המוניות מאוד זולות. רק לשים לב שלא מרמים אתכם עם המונה. אפשר גם לקחת מונית במחיר סביר מאוד לטיול מחוץ לעיר. חשוב לסכם מראש את המחיר והמסלול.


קניות - בסופיה אפשר למצוא את רוב חנויות הרשת עם המותגים הבינלאומיים במחירים אטרקטיביים בדרך כלל. לפעמים האופנה קצת מותאמת לא לטובה, אבל שווה מאוד לבדוק ואפשר בהחלט לבלות יום בקניות. בנוסף יש חנויות עם דברים ייחודיים למדינה, עם מזכרות וכו'. חלונות הראווה יפים, ופשוט כייף להסתובב.


עונות ומזג אוויר - אפריל עד נובמבר - מזג אוויר מושלם. אנחנו היינו בסוף דצמבר והיה טוב מאוד. ירד שלג רך והיה קסום ולא מאוד קר. כמובן צריך להצטייד. ינואר עד מרץ - קר ושלג. אפשר לטייל עם ציוד מתאים.


משך הטיול ומסלול - 4 עד 5 ימים הם זמן אופטימלי אם מגיעים רק לסופיה.





מוזמנים להציץ בגלריה שלנו


הישארו מעודכנים

תודה רבה!

פוסטים אחרונים

אין עדיין תגים.
bottom of page